Гарантія

інтернет магазин АБВ меблі дуже дбає про своїх клієнтів, до всіх ситуацій ми ставимося з розумінням і розглядаємо їх індивідуально. Ми поставляємо товари тільки від тих виробників які з усією відповідальністю підходять до своєї роботи і контролюють якість своїх виробів.

але іноді виходить що товар був пошкоджений під час доставки або виробництва або має якийсь дефект. Такі ситуації ми повністю прибираємо на наші товари.

При отриманні товару

При будь-якому способі отримання товару Є кілька обов'язкових дій які необхідно зробити перед підписанням накладної.

  1. завжди бути присутнім при прийомі товару, або надайте право довіреній вам особі.
  2. огляньте цілісність упаковки і загальний вигляд товару.
  3. особливу увагу зверніть на пошкодження скляних частин (подряпини, відколи, тріщини).
  4. перевірте комплектацію товару, той чи колір що Ви замовляли, чи є все що вказано. Докупка і заміна деталей після перевірки за рахунок замовника.
  5. Обов'язково збережіть всі документи і чеки надані компанія АБВ меблі.

Обслуговування по гарантії

як в нашій мережі меблевих магазинів так і в інтернет магазині АБВ меблі, гарантія надається на всю продукцію. Термін гарантії становить від 12 до 24 місяців в залежності від купленої меблів. Гарантією є чек який покупець отримує при покупці, покупець повинен обов'язково зберегти чек на час всієї гарантії.

гарантійними випадками не вважаються:

  • Поломка меблів при неправильній експлуатації.
  • була перевищена Допустиме навантаження на меблі.
  • була встановлена на нерівну поверхню.
  • неакуратно пересувалася по приміщенню.

також ви можете спокійно повернути куплену меблі або обміняти на іншу, якщо вона не була зібрана і не пошкоджена фабрична упаковка. Якщо ви вже отримали свою покупку, зібрали її або пошкодили упаковку повернення меблів буде неможливий (навіть у разі якщо ви її розберете і упакуєте назад).

буває що при складанні або огляді меблів ви знаходите дефекти на якихось деталях, якщо це відбувається, замінюються тільки пошкоджені деталі на нові (не сам товар), якщо Замінна частина вже була встановлена гарантія анулюється.Якщо ви при складанні меблів (нашими, або найнятими збирачами) виявили брак або дефект, повідомте нам цю інформацію (надайте по можливості фотографії і якомога більше інформації для якнайшвидшого виправлення).

Що робити при виявленні браку або дефектів?

якщо ви знайшли щось браковане або якийсь дефект, будь ласка зв'яжіться з нами за контактним телефоном вказаним на сайті, або за телефонами наших магазинів в розділі Контакти. Або ж зв'яжіться з нами одним із запропонованих способів (вайбер, Телеграм, Instagram, Фейсбук). Зберігайте товарний чек до кінця гарантійного терміну, а також всю документацію видану вами при отриманні. Рекламації приймаються тільки при наявності товару або частин з дефектами в оригінальній упаковці. Якщо були порушені зазначені вище пункти, претензії і рекламації не приймаються.

Вам може бути відмовлено в гарантії якщо:

  • Якщо клієнт порушив правила експлуатації зазначені в інструкції.
  • клієнт самостійно встановлював або намагався полагодити ваду продукцію.
  • Товар був пошкоджений домашнім тваринам, рідинами і з ознаками недбалого ставлення.
  • конструкція виробу або комплектуючі були змінені покупцем в особистих цілях.
  • пройшов термін гарантії на товар.
  • якщо покупець придбав товар з відомим їм дефектом, отримавши за це знижку, або товар з дефектами вартість яких була знижена.